Παναγιώτης Πλιάτσικας: Ένας πιλότος καρτ...από το Αγρίνιο

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 20120 σχόλια

Μια Αγρινιώτικη συμμετοχή στο 4ο Διεθνές Circuit για Καρτ στην Πάτρα (P.I.C.K.®).

Παναγιώτης Πλιάτσικας, ένα παιδί από το Αγρίνιο. Ένα παιδί που κατάφερε να αγγίξει το
όνειρο του και να στεφθεί πρωταθλητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, και πιο συγκεκριμένα στα καρτ. Αθλητής με μεγάλες αντοχές και θέληση. Ο άνθρωπος που και να χτυπήσει δεν τα παρατάει ποτέ από έναν αγώνα. Φέτος θα συμμετάσχει στο 4ο Pick Patras στο κέντρο της πόλης που διοργανώνεται στις 29-30 Σεπτεμβρίου και αναμφισβήτητα η συμμετοχή του δεν θα περάσει απαρατήρητη...Το cityVoice.gr , τον συνάντησε και μας μίλησε για τις εμπειρίες του, τα όνειρα του, και για την ζωή του...που φυσικά είναι τα καρτ.

Πότε ξεκίνησες την ενασχόληση σου με το Καρτ; Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ασχοληθείς με αυτό το άθλημα; 
Την ενασχόληση μου με το καρτ την ξεκίνησα στα μέσα του 2002 σε πίστα του Αγρινίου και ξεκινήσαμε καθαρά σαν χόμπι και σαν έναν τρόπο διασκέδασης και εκτόνωσης στην πίστα μέσα. Και στην πορεία όταν κατάλαβα τι είναι το καρτ και αυτά που μου προσφέρει συνέχισα σε πιο επαγγελματικό επίπεδο τους αγώνες.. Αυτο που με έκανε να ασχοληθώ με το άθλημα αυτό ήταν πρώτα απ'όλα να μάθω τις τεχνικές οδήγησης κ να έρθω σε μια πιο άμεση επαφή με το τιμόνι και το γκάζι πριν βγω στο δρόμο οδηγώντας ένα αμάξι. Επίσης η ένταση αδρεναλίνης που φτάνει στα ύψη καθώς και οι προσπεράσεις που γίνονται μέσα στην πίστα ενώ είσαι προφυλακτήρα με προφυλακτήρα με τα άλλα καρτ με γέμιζε όσο τίποτα άλλο οδηγώντας ένα αγωνιστικό καρτ...















Με τι καρτ και σε ποια ομάδα; Σε ποιες κατηγορίες έχεις τρέξει; 
 Το καρτ το οποίο είχα ξεκινήσει ήταν αγωνιστικό δίχρονο 125cc και με ιπποδύναμη στα 30 άλογα και είχα ξεκινήσει τους αγώνες με την ομάδα του Κ.Γαλάτση Δημήτρη ιδιοκτήτη της rotax hellas στην Ελλάδα...
Οι κατηγορίες που έχω πάρει μέρος στην Ελλάδα είναι στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στην εθνική 125,rotax max challenge ,PCR challenge και loux cup .. 


Πως ένιωσες την πρώτη φορά που πέρασες την γραμμή τερματισμού; 
 Τα συναισθήματα που ένιωσα ήταν χαράς ,ενθουσιασμού και ικανοποίησης γιατί ήταν ο αρχικός μου στόχος να δω το πέσιμο της καρό σημαίας. Βέβαια όταν ξεκίνησα να τερματίζω πρώτος και να βλέπω πρώτος την καρό σημαία κ να την παίρνω για τον γύρο του θριάμβου δεν σας κρύβω ότι δάκρυζα κ μόνο γέλιο υπήρχε στο πρόσωπο μου... 
Τι πρέπει να ξέρει κάποιος πριν ασχοληθεί με το καρτ; Ποιοι είναι οι κίνδυνοι; 
Αυτο που πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος πριν ασχοληθεί με το καρτ είναι ότι είναι σχεδιασμένα μόνο για πίστα και πάντα με τον κατάλληλο εξοπλισμό για θέματα ασφάλειας... Οι κίνδυνοι όταν είσαι εξοπλισμένος σωστά και σε μια πίστα με προδιαγραφές ασφαλείας θα έλεγα ότι είναι μηδαμινοί ,εφόσον πρόκειται για ένα άθλημα το οποίο είναι σχολείο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και μπορείς να μάθεις τα πάντα απο πολύ μικρή ηλικία. 
Ποιά είναι η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή που έχεις ζήσε με τα καρτ;
Η καλύτερη στιγμή που έζησα μέσα στο καρτ ήταν ο αγώνας που πήρα το πρωτάθλημα εκεί που έχεις την καρό σημαία αγκαλιά και ξέροντας πως έχεις πάρει το πρωτάθλημα είναι μοναδικά το πως το βιώνει ένας αθλητής διότι βλέπει πως ανταμείβονται οι κόποι τουαι κ οι προσπάθειες του τόσα χρόνια...η χειρότερη στιγμή που είχα δεν μπορώ να επιλέξω γιατί όταν τρέχεις αγώνες έχεις δέκα λύπες και μια χαρά απο θέματα τύχης αλλά το να είσαι πρώτος μέσα στον αγώνα και να εγκαταλείπεις απο μοτέρ είναι ότι το χειρότερο...
Φέτος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά θα συμμετάσχεις στο pick patras, σε έχουμε συνηθίσει να κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς και σε καλές θέσεις τι περιμένεις απο την φετινή σου συμμετοχή;
Aπό την φετινή μου συμμετοχή πρώτα απο όλα εύχομαι να δώσουμε όλοι οι οδηγοί τον καλύτερο μας εαυτό, να ευχαριστηθεί ο κόσμος θέαμα και να μας απολαυσει μέσα στην πίστα.Για εμένα αύτο που θα ήθελα είναι να πλασαριστώ απο νωρίς στις μπροστινές θέσεις ώστε να έχω οσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα κατα την διάρκεια του αγώνα...Σίγουρα, η κατηγορία που θα πάρω μέρος διαθέτει μεγάλο ανταγωνισμό και αυτό θα με κάνει να κινήθω ακόμα πιο γρήγορα και να παιξω όσο πιο μπροστά γίνεται.
Ποια είναι τα όνειρα σου και οι φιλοδοξίες σου για την επόμενη χρονιά;
Πρώτα απ'όλα να είμαι γερός και δυνατός να συνεχίσω τις προπονήσεις και ελπίζω να πάνε όλα καλά ...Θέλω να ευχαριστήσω κυρίως την οικογένεια μου που έχει σταθεί δίπλα μου απο τα πρώτα βήματα μου στο χώρο, την ΠΑΕ Παναιτωλικός και όλους τους χορηγούς μου απο το Αγρίνιο που είναι φέτος δίπλα μου στην φετινή μου συμμετοχή στο αγώνα 4ο pick patras, καθώς επίσης και το kartnews.gr για την στήριξη του στην αγωνιστική μου θητεία στον χώρο.
Νιώθω περισσότερο από κάθε άλλη φορά την αγάπη και την στήριξη του κόσμου, και παίρνω δύναμη ώστε να αγωνίζομαι με πάθος και να συνεχίζω να κάνω πραγματικότητα το όνειρο μου στον χώρο τον οποίο έχω αγαπήσει όσο τίποτα άλλο που δεν είναι άλλος απο τον χώρο του καρτ. cityvoice.gr you.gr 8.000 προϊόντα τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές. Δωρεάν παράδοση από 300 σημεία! Κάντε Click Εδώ
 
Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS